Отримати пропозицію
Програма

Ресторан під ключ

Від українського ресторатора
Володимира Грігорі та компанії «First Legal»
Дізнатися про програму
Український ресторатор

Володимир Грігорі

Засновник і співвласник мережі ресторанів Rest Emotion Group, до якої належать київські заклади:
Ой, мамо! Це було в Тбілісі
Тісто, сир і Тітка Белла
Рибку з’їсти
Charles Baker. speakeasy bar
Naprosecco. Oyster & Co.
Oh my God: ice cream

  • Засновник концепції ресторанів Будинок Великого Дива, Señorita Bonita
  • Неодноразовий член журі національної ресторанної премії «СІЛЬ»
logo

Ресторани з сімейними цінностями, грузинськими традиціями, автентичною кухнею, де всі блюда готуються грузинами, та привезеним з Грузії домашнім вином.

logo

В основі лежать відроджені рецепти з різних куточків Італії: тут у дров’яній печі випікається Неаполітанська піца, аромат якої розноситься по всьому старому Подолу, тягнеться справжня паста та ллється просекко. Сюди складно потрапити без резерву столу, а тепло та затишок інтер’єру змушують гостей повертатися щодня.

logo

Take away точка з великими, найсмачнішими ролами та поке за недорого. Є власна доставка по Подолу й самовивіз.

logo

Speakeasy бар у стилі Америки 20-х років. За основу концепції взяли особистість американського публіциста Чарльза Бейкера та його працю – книгу The Gentleman’s companion.

logo

Сіфуд-бар розташований на одній з найтуристичніших вулиць Києва – Петра Саксаганського. Формат пропонує гостям та жителям столиці доступні морепродукти та італійське просекко лише за 3–5 хвилин з моменту замовлення за доступними кожному цінами: 33, 44, 55 та 66 грн. (1–2,5 євро). Радує гостей з вересня 2018 року.

хто ми
First Legal
Українська юридична компанія, що спеціалізується на професійному наданні послуг у сфері «HORECA»
отримати пропозицію
Основна задача First Legal — комплексна підтримка власників, керуючих (в тому числі іноземців), які планують або вже ведуть ресторанну діяльність на ринку України, а саме: надання широкого спектру юридичних, бухгалтерських, кадрових послуг, починаючи зі вступної консультації та рішення організаційних питань для старту ресторанного бізнесу та закінчуючи комплексним супроводженням господарської діяльності ресторану, готелю, бару, кафе.
№1 провідна юридична компанія України з обслуговування сегмента «HORECA»
40+ спеціалістів з юридичних, податкових, бухгалтерських, кадрових питань
250+ виконаних проектів
12 р. успішної роботи
165 корпоративних клієнтів
про програму

Що таке "ресторан під ключ"?

Програма «Ресторан під ключ» – це комплекс з 220 рішень, який дозволить відкрити успішний ресторан

  • У запотребованому та сучасному форматі;
  • У правильній локації;
  • З чіткою фінансовою та бізнес моделлю;
  • З швидким та фінансово оптимальним відкриттям;
  • З налагодженими бізнес процесами;
  • З ефективним супроводженням, яке забезпечить: прибутковість, керованість, безперебійність і безпроблемність роботи ресторану.
Приміщення.
  • Пошук і підбір, аналіз приміщення під об’єкт.
  • Зонування об’єктів.
  • Розробка технологічних планів з комунікацій (точки виходів): розводка електрики, вода, каналізація, точки виведення вентиляції для об’єктів (за необхідності у разі істотних змін).
  • Повне супроводження будівництва.
  • Консультування з вимог законодавства щодо виконання ремонту (поточного або капітального), реконструкції.
  • Дозвільна документація на проведення капітального ремонту та реконструкції.
  • Юридичне супроводження договорів для проведення ремонту (поточного або капітального), реконструкції.
  • Узаконення самовільного будівництва.
Концепція.
  • Розробка Концепції згідно зі специфікою об’єкта.
  • Формат (фаст-фуд, стріт-фуд, кажуал кафе, сімейний ресторан, free flow, fine dining, клуб, лаундж та ін.).
  • Ідея, філософія закладу, сенс, який хочемо донести гостю.
  • Опис цільової аудиторії з моделлю поведінки.
  • Концепція кухні.
  • Концепція бара.
  • Формат технології виробництва (відкрита кухня, закрита, частково відкрита, самообслуговування, централізоване виробництво та ін.).
  • Меню основне.
  • Подача страв і напоїв.
  • Сценарії сервісу: тип сервісу, сценарії спілкування з гостем, уніформа, критерії посади, штатний розклад, сервісна логістика.
  • Атмосфера: формат освітлення, музика, комфорт.
  • Стилістика дизайну, включаючи технічне завдання для розробки дизайну та архітектури.
  • Технічне завдання для розробки графіки та brand-book закладу.
  • Фішки та «якорі» закладу.
Дизайн.
  • Постановка технічного завдання дизайнеру-архітектору щодо зонування, концепції, візуалізації, стилю комплексу для об'єктів.
  • Затвердження дизайн проектів для об'єктів, які змінюватимуться в дизайні на відповідність концепції, повний контроль роботи дизайнерів, вибору меблів, оббивки, фарбування стін, пропозиції щодо освітлення, матеріалів.
  • Постановка тех. завдання по бренд-буку графічному дизайнеру макетів і контроль до повного затвердження для об’єктів.
Відкриття компанії:
оренда, купівля, будівництво.
  • Консультування з питань заснування компанії для ведення готельної та ресторанної діяльності. Вибір організаційно-правової форми, системи оподаткування. Визначення моделі робіт.
  • Реєстрація компанії.
  • Оренда. Юридична перевірка орендодавця та об'єкта оренди.
  • Оренда. Підготовка документів, укладання договорів оренди нежитлових приміщень та супроводження угоди.
  • Оренда. Підготовка документів, Переоформлення/укладання договорів оренди землі та супроводження угоди.
  • Купівля. Об’єкти нерухомості (будівлі, споруди, земля). Юридична перевірка продавця (юридичної та/або фізичної особи).
  • Купівля. Об'єкти нерухомості (будівлі, споруди, земля). Due Diligence об'єкта. Мінімізація ціни придбання, оптимізація оподаткування угоди. Зміна цільового призначення землі.
  • Купівля. Готовий бізнес. Корпоративні права. Юридичний аудит. Фінансовий аудит. (Due Diligence).
  • Будівництво. Юридична перевірка будівельної компанії.
  • Будівництво. Супроводження та підготовка укладання договорів (будівельного підряду, технічного нагляду, авторського нагляду і т.д.), підготовка наказів та інших документів.
  • Будівництво. Супроводження процедури отримання ТУ (вода, газ, електрика), дозволів на будівництво, введення в експлуатацію.
  • Супроводження договорів оренди нежитлових приміщень, що перебувають у приватній, комунальній власності.
Ліцензії. Дозволи.
  • Реєстрація потужностей у ДержПродСпоживСлужбі.
  • Отримання Ліцензії (або внесення змін) на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
  • Отримання Ліцензії (або внесення змін) на право торгівлі тютюновими виробами.
  • Супроводження купівлі касових апаратів.
  • Реєстрація касових апаратів (РРО).
  • Отримання Паспортів прив’язки на літні майданчики (згідно з місцевим законодавством).
  • Отримання висновку ДержПродСпоживСлужби (висновки СЕС) на імпортні товари.
  • Сертифікація імпортних і вітчизняних товарів.
  • Супроводження отримання ТУ на страви, напої (меню).
  • Підготовка документів ХАССП.
  • Супроводження укладання договорів із лабораторією для аналізу продукції. Передача зразків продукції для аналізу та отримання результатів.
  • Супроводження отримання пожежної декларації.
Інтелектуальна власність.
  • Реєстрація торговельної марки.
  • Патентування.
  • Комерційна таємниця та конфіденційна інформація.
  • Розробка оптимальної схеми використання товарного знаку. Забезпечення реалізації схеми.
  • Оптимізація оподаткування.
  • Розробка та імплементація системи франшизи.
Кухня. Бар. Виробництво.
  • Розробка технологічного плану кухні.
  • Опис технології всіх виробничих процесів кухні в Стандартах Кухні: планування запасів, прийом запасів, зберігання, заготівельні процеси, приготування страв, облік руху товарних запасів, санітарія та гігієна.
  • Опис технології всіх виробничих процесів бару в Стандартах Бару.
  • Розробка основного меню для закладу: структура меню, список страв з описом назви, в якому посуді подаємо, опрацювання страв, розрахунок собівартості, ціноутворення.
  • Розрахунок коефіцієнта кількості кожної одиниці посуду, скла, приборів на кожен об'єкт, відповідно до кількості посадочних місць.
  • Розробка винної та барної карт: структура, найменування кожної позиції, постачальник, стартова ціна за одиницю, ціна продажу.
  • Технологічні карти страв і напоїв з докладним описом приготування та фото подачі страви.
  • Опрацювання подач страв із фото-фіксуванням (оплата фуд-фотографа не входить у даний контракт).
  • Опрацювання коктейлів, лимонадів та інших фірмових напоїв ресторану.
  • Оптимізація собівартості страв.
  • Вимоги, що пред'являються до виробничих, торговельних і побутових приміщень закладів (підприємств) ресторанного господарства, обладнання, інвентарю, технологічних режимів виробництва.
  • Вимоги до гігієни персоналу потужностей, який працює в зоні обігу харчових продуктів.
Кухня. Бар. Облік.
  • Ведення списку рецептур, складання калькуляції (Технологічних карт). Зберігання рецептур у вигляді документів з певної господарської операції (приготування, разукомплектація, оброблення).
  • Ведення списку взаємозамінних продуктів, його автоматичне використання при списанні у виробництво й формуванні калькуляційних карток.
  • Ведення кількісного або кількісно-сумового обліку МВЗ в розрізі складів.
  • Облік стандартних складських операцій:
    • надходження (з можливістю окремого обліку оброблення)
    • переміщення
    • інвентаризації та списання матеріально-виробничих запасів
  • Облік приготування напівфабрикатів і страв, а також кількості та сум списаних у виробництво інгредієнтів, згідно з заведеними раніше рецептурами. Оцінка нестачі інгредієнтів, наявності необхідних напівфабрикатів, необхідної кількості інгредієнтів.
  • Облік оптових відвантажень і роздрібних продажів.
  • Облік сезонних коефіцієнтів перевитрати, облік спецій.
  • Облік калорійності та харчової цінності.
  • Окремий облік зворотних відходів.
  • Розробка та впровадження політики «антирозкрадання».
  • Калькуляційні карти, необхідні для ведення обліку витрат закуповуваної закладом сировини, продуктів, і формування цін робить бухгалтер замовника, Виконавці коректують за необхідності.
Харчові продукти.
  • Супроводження отримання ТУ на страви, напої (з меню). Оформлення передачі права користування ТУ.
  • Імпорт продуктів. Укладання та супроводження договорів ЗЕД, оформлення документів для імпорту товарів, організація логістики та контроль оплат.
  • Інвентаризація. Облік. Дотримання норм зберігання.
  • Утилізація простроченої продукції.
  • Розробка та впровадження системи НАСРР.
  • Склад. Пошук складу та супроводження підписання договорів. Супроводження вирішення питань недотримання правил зберігання товарів.
  • Договірна робота по всій закупівельній діяльності. Узгодження умов договорів.
  • Моніторинг вимог законодавства.
Персонал.
  • Стратегія найму персоналу й оплата праці, мінімізація податкових наслідків та ризиків. Форма оформлення - у штат, за цивільно-правовим договором, як ФОП і т.д.
  • Підготовка документів для оформлення цивільно-правових договорів.
  • Підготовка кадрових документів по компанії (розробка положень про оплату праці, про преміювання, про відрядження та інших внутрішніх положень, правил внутрішнього трудового розпорядку, штатного розкладу, документів при нестандартному звільненні).
  • Штатний розклад: підрозділи, фахівці, кількість співробітників, ставки денні, графік роботи, інші умови.
  • Розробка та підготовка документів з питань пожежної безпеки та охорони праці.
  • Пошук і підбір керуючого менеджера за необхідності.
  • Підбір персоналу (первинний підбір HR Виконавця, далі проводить співбесіду керуючий).
  • Розробка уніформи персоналу. Пошук підрядника. Контроль.
  • Навчання персоналу на місці.
  • Організація інструктажів та отримання свідоцтва про проходження навчання з пожежної безпеки та охорони праці.
  • Кадровий аудит.
  • Звільнення персоналу.
Логістика. Постачальники.
  • Опис побудови логістики всіх процесів: постачальник - склад - виробництво, виробництво - зал - виробництво, бар - зал - бар, логістика сервісу по закладу з побудовою документообігу для дотримання логістики всіх процесів.
  • Підбір постачальників.
  • Юридична перевірка постачальників.
  • Ведення переговорів і представлення інтересів компанії з діючими постачальниками.
  • Підготовка документів та/або інформації, необхідної контрагентам компанії.
  • Договірна робота з усіх питань господарської діяльності компанії, супроводження виконання умов договорів.
  • Супроводження поставок та/або супроводження прийому товарів і послуг.
  • Робота з іноземними постачальниками. Укладання та аналіз договорів ЗЕД, підготовка митних документів, супроводження митного оформлення товару.
Процеси.
  • Організація виробничих процесів: планування запасів, прийом запасів, зберігання, заготівельні процеси, приготування страв та напоїв, облік руху товарних запасів, санітарія та гігієна.
  • Організація короткі стандарти сервісу.
  • Організація процесів управління та контролю.
  • Розробка Стандартів Сервісу.
  • Розробка стартових Стандартів Виробництва.
  • Запуск ресторану всіх процесів.
Клієнти.
  • Побудова стратегії роботи за напрямком «Захист прав споживачів».
  • Оформлення та ведення Куточка споживачів.
  • Моніторинг і відпрацювання відгуків клієнтів.
  • Закон України «Про захист прав споживачів». Регламент дій персоналу. Дотримання вимог закону в компанії.
  • «Правила надання послуг громадського харчування». Регламент дій персоналу. Дотримання вимог правил у компанії.
  • Особливості продажу алкогольної продукції. Регламент дій персоналу. Дотримання вимог правил у компанії.
  • Забезпечення інформування персоналу про зміни норм чинного законодавства у сфері громадського харчування. Наказ «Про затвердження Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства» - урахування вимог наказу в роботі компанії.
Фінанси. Інвест бюджет.
  • Розробка стартового Інвест Бюджету після затвердження дизайн-проекту та надання кошторисів від усіх підрядників.
  • Розрахунок планової фінансової та бізнес-моделі.
Фінансування.
Залучення інвестицій. Короткострокове фінансування.
  • Супроводження кредитування в банку.
  • Стратегія фінансування.
  • Проведення аудиту та підготовка компанії для залучення інвестування.
  • Підготовка договорів на отримання фінансової допомоги.
  • Супроводження процесу реструктуризації існуючої заборгованості. Проведення переговорів з кредиторами. Мінімізація фінансових і репутаційних ризиків для власників.
  • Проведення підготовки компанії до вхідного Due Diligence інвесторів.
Податки.
  • Податкове планування. Оптимізація податків. Зменшення податкового навантаження.
  • Податковий аудит зі сплати всіх видів податків та зборів. Перевірка достовірності нарахування та сплати податків.
  • Юридичне супроводження перевірок контролюючих органів.
  • Аудит якості бухгалтерського супроводження обліку. Виявлення недоліків та мінімізація ризиків.
  • Підготовка до податкової перевірки.
  • Захист прав платників податків.
  • Оскарження рішень податкових органів у адміністративному та судовому порядку.
Бухгалтерія.
  • Повне ведення бухгалтерського обліку.
  • Підготовка первинної бухгалтерської документації, передбаченої законодавством України (в тому числі підготовка рахунків, актів, накладних, платіжних документів тощо).
  • Ведення бухгалтерського обліку на підставі первинної бухгалтерської документації, передбаченої законодавством України (в тому числі підготовка рахунків, актів, накладних, платіжних документів тощо) для підписання їх уповноваженою особою Замовника.
  • Взаємодія з банківськими установами (в тому числі за операціями, пов'язаними з веденням зовнішньоекономічної діяльності).
  • Безпосереднє відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку на підставі первинних документів (облік ведеться в ліцензійній бухгалтерській програмі 1С8).
  • Реєстрація податкових накладних у податкових органах і перевірка реєстрації податкових накладних контрагентами (в разі необхідності).
  • Повне супроводження будівництва.
  • Підготовка аналітичної інформації з питань господарської діяльності підприємства.
  • Підготовка фінансової консолідованої звітності.
  • Розробка та впровадження облікової політики в ресторані.
  • Розробка калькуляцій, технологічних карт і облік страв для кафе, барів і ресторанів.
  • Проведення інвентаризації складу / ресторану.
  • Перевірка касової дисципліни та аудит касових документів.
  • Узаконення самовільного будівництва.
Робота з банком.
  • Підготовка та подача документів для відкриття банківських рахунків.
  • Засвідчення оригіналів платіжних доручень у банку.
  • Підготовка та подача комплекту документів в банк при збільшенні статутного капіталу.
  • Підготовка та подача комплекту документів в банк у зв’язку зі зміною директора.
  • Укладання договорів інкасації з банком, узгодження заявок на інкасацію та графіка інкасацій.
  • Супроводження та укладання договорів з банком на доставку розмінної монети.
  • Супроводження та укладання договорів з банком про еквайринг (банківські термінали).
  • Підготовка комплекту документів для проведення фінансового моніторингу.
  • Ведення зарплатних проектів.
It інфраструктура.
  • Відеоспостереження ресторану.
  • Контроль доступу.
  • Автоматизація обліку.
  • ПЗ для касових апаратів, фіскальних принтерів.
Маркетинг.
  • Розробка та реалізація Програми Просування ресторану в перший місяць.
Безпека.
басейни, балкони, дитячі майданчики, трансфер, травми, нещасні випадки, отруєння, охорона.
  • Укладання договорів на охорону об’єктів, супроводження постановки на пульт пожежної сигналізації, супроводження укладання договорів на технічне обслуговування пожежних та охоронних систем.
  • Розробка внутрішніх правил поведінки для клієнтів. Інформування згідно з вимогами законодавства.
  • Юридичне супроводження виробничого травматизму.
Перевірки державних органів.
підготовка та проходження.
  • Охорона праці (Держпраці).
  • Пожежні служби.
  • ДАБІ.
  • ДержПродСпоживСлужба. (Санітарноепідеміологічна).
  • Податкові перевірки: планові та позапланові.
  • Органи місцевого самоврядування.
Страхування.
  • Розробка стратегії страхування. Плани та програми страхування.
  • Страхування бізнесу, майна, ризиків, працівників.
  • Підготовка документів на страхування майна ресторану та цивільної відповідальності.
Дія допоміжних служб.
СПА, трансфери, екскурсії, пральня, спортзал, банкети, розважальні заходи.
  • Розробка схеми корпоративної структури.
  • Забезпечення договірної роботи допоміжних служб (підрядників).
Партнерські умови.
Взаємовідносини з власниками.
  • Корпоративні спори.
  • Врегулювання відносин між власниками бізнесу.
  • Захист бізнесу від третіх осіб.
  • Формування корпоративної структури бізнесу. Розподіл повноважень між власниками. Структурування процесу впливу кожного учасника на діяльність компанії. Формування статуту з особливостями управління.
  • Аудит компанії за запитом власника, інвестора.
  • Супроводження клієнта з корпоративних питань, в тому числі збільшення / зменшення статутного капіталу. Купівля-продаж корпоративних прав. Вихід учасника. Виплата частки.
Судові спори.
  • Медіація, досудове врегулювання спорів (претензії, вимоги).
  • Судові спори: споживачі та контрагенти.
  • Представництво інтересів клієнта у вирішенні спорів, пов’язаних з неправомірними діями та рішеннями органів державної влади й місцевого самоврядування.
  • Представництво інтересів клієнта в господарських спорах, пов’язаних з невиконанням договірних зобов’язань контрагентами.
  • Здійснення представництва інтересів клієнта на стадії виконавчого провадження.
Аудит.
  • Податковий.
  • Кадровий.
  • Аудит готовності до перевірок державних органів.
  • Якості роботи бухгалтерії.
  • Аудит компанії за запитом власника, інвестора.
×
Отримати пропозицію

Залиште свої контактні дані для того, щоб з вами зв'язався наш фахівець і допоміг вам.