Створення та реєстрація благодійних фондів

Оприлюднено

06 березня 2022 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 209 «Деякі питання державної реєстрації в умовах воєнного стану та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 164», встановлено, що в умовах воєнного стану державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться державними реєстраторами, посадовими особами Міністерства юстиції, його територіальними органами. Згідно наказу Міністерства юстиції України від 08 березня 2022 р. № 1083/5 на даний момент дозволяється проведення виключно таких реєстраційних дій:  Державна реєстрація створення благодійних організацій та громадських об’єднань;  Державна реєстрація змін до відомостей про благодійні організації, громадські об’єднання;  Державна реєстрація зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;  Державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи;  Державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);  Державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб-підприємців. На даний момент, у період воєнний дій на території України, одним із актуальних питань являється, реєстрація благодійних організацій, (благодійних фондів) та громадських організацій. Компанія Перша Юридична пропонує Вам свої послуги, якщо Ви маєте на меті зареєструвати благодійний фонд, зареєструвати міжнародноий благодійний фонд, зареєструвати громадську організацію. Будь-яка реєстрація неприбуткової громадської організації вимагає знань та досвіду, що безумовно дасть стовідсоткову гарантію отримання результату в короткі терміни. Крім того, ми надаємо послуги з питань проведення будь-яких реєстраційних дій, які на даний момент проводять державні реєстратори при Міністерстві юстиції України. Для реєстрації благодійної організації (благодійного фонду) та громадської організації необхідний наступний перелік відомостей та документів:  Інформація про майбутнє найменування організації;  Інформація про юридичну адресу організації;  Інформація про засновників організації (копія паспорта та РНОКПП);  Інформація про склад правління/посадових осіб організації (копія паспорта та РНОКПП);  Інформація про основну мету діяльності організації;  Контактна інформація. Для більш детальної інформації можете зв’язатися з нами по телефону або написати нам на електронну адресу. Спеціалісти компанії Перша Юридична проконсультують вас і допоможуть вам провести усі реєстраційні дії.

06 березня 2022 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 209 «Деякі питання державної реєстрації в умовах воєнного стану та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 164», встановлено, що в умовах воєнного стану державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться державними реєстраторами, посадовими особами Міністерства юстиції, його територіальними органами.

Згідно наказу Міністерства юстиції України від 08 березня 2022 р. № 1083/5 на даний момент дозволяється проведення виключно таких реєстраційних дій:

  • Державна реєстрація створення благодійних організацій та громадських об’єднань;
  • Державна реєстрація змін до відомостей про благодійні організації, громадські об’єднання;
  •  Державна реєстрація зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;
  • Державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи;
  • Державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);
  • Державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб-підприємців.

 На даний момент, у період воєнних дій на території України, одним із актуальних питань являється, реєстрація благодійних організацій,  (благодійних фондів) та громадських організацій.

Компанія Перша Юридична пропонує Вам свої послуги, якщо Ви маєте на меті  зареєструвати благодійний фонд, зареєструвати міжнародний благодійний фонд,  зареєструвати громадську організацію. 

Будь-яка реєстрація неприбуткової громадської організації вимагає знань та досвіду, що безумовно дасть стовідсоткову гарантію отримання результату в короткі терміни.

Крім того, ми надаємо послуги з питань проведення будь-яких реєстраційних дій, які на даний момент проводять державні реєстратори при Міністерстві юстиції України.

Для реєстрації благодійної організації (благодійного фонду) та громадської організації необхідний наступний перелік відомостей та документів:

  • Інформація про майбутнє найменування організації;
  • Інформація про юридичну адресу організації;
  • Інформація про засновників організації (копія паспорта та РНОКПП);
  • Інформація про склад правління/посадових осіб організації (копія паспорта та РНОКПП);
  • Інформація про основну мету діяльності організації;
  • Контактна інформація.

Для більш детальної інформації можете зв’язатися з нами по телефону або написати нам на електронну адресу. Спеціалісти компанії Перша Юридична проконсультують вас і допоможуть вам провести усі реєстраційні дії.

Автор: Александр Машталяр

Провідний юрисконсульт First Legal, Київ


Ще Новини: